TV-reklamemarkedet falt med 10 prosent i første kvartal. Totalt krympet reklamemarkedet med 7 prosent eller 180 millioner kroner. (Illustrasjonsfoto) Foto: Vidar Ruud / NTB scanpix Reklamemarkedet krymper - TV-nedturen fortsetter Publisert søndag 14. april 2019 - 11:00 Sist oppdatert søndag 14. april 2019 - 11:00 Del på Facebook Del på Twitter Del på e-post Kjøp tilgang eller Allerede abonnent? Logg inn her for å få tilgang Få øyeblikkelig tilgang til alt innhold Kampanjeabonnement 5 uker for 5,- Bestill her! Månedsabonnement (digitalt) 240,- Bestill her! Kvartalsabonnement (digitalt) 700,- Bestill her! Årsabonnement (komplett) 3290,- Bestill her! Allerede abonnent? Logg inn her for å få tilgang Min side ✕ nyheter Del på Facebook Del på Twitter Del på e-post